Wednesday, January 12, 2011

kaki ku bengkak !

11.01.2011-SELASA .
tepat jam pukul 6:45 petang .kaki ku kena pijak ketika
bermain bola di dalam hujan .
wow betapa sakit nyer gila kaki aku .
macam nk patahh ,tp tak patahh .
haha !ermm ,lepass aku main bolaa dalam pukul 7:10
rehat sekejap .yelaa penat ,takan nak balik terusss .
mati laa aku .hahaa .rehat smbil minum air bual bual .
enset aku berdering ,lagu dj pong .haha .
aku angkat ,*mak aku kol .anak mak la katakan ,huhu
mak aku cakap "dah pukul berapa neyy ?tak rety balik dh mgrb ?
aku jawab laa sekejap .
haha ,matikan talifon aku .
dalam pukul 7:21 .
aku balik dengan amirrr fikryy ,jalan kaki .
time aku jalan kaki tuh ,terasa gila sakit dia
macam nk ptahhh ,tp leyy handle agyy ,
jlan punya jlan dh smpai uma aku .
sblum uh salam laaa ameer kan :)
kwan dhoo dia .
haha!
smpai uma beri salam ,then masuk cuci kaki ape semua ,
duduk jup kat sofaaa ,
dah ilngkan peluhh ,naik atas pgy bilik akak aku ,then baring laa .
penat gylaaa .wow .dalam bilik tuh ade adek beradik aku ,
masa tgh baring tuhh kaki aku mulaa denyut2 .aku biakan laaa .
lama sikit aku nk jalan ,
terus jatuhhh ,bengkak gylaa .
jalan kne pngng barang .aku apa lagy ,terun bwhhh mintak minyakk ,
time tuh pulakk bapakk aku bising .
lagi laaa ,haiyaaa .nasib2 .
hmm ,dah dapat minyk sapu ,dalam pukul 8:30 mak and ayah aku ,
bawakk g klinik keluarga ,dekat pulai perdana .
masa dah smpai tuhh ,nk dekat 30 minit  aku tnggu .lama siakkk haha
tnggu punya tnggu dah smpai giliran aku ,
aku pon jalan slow slow masuk bilik doktor ,
masuk2 ,cter knp .
pastuh dia soh esok g hospital .
etreyy ,dalam hati aku mcm terukk .takot aa jugakkk .
haha .
doktor tuh aku bg aku ubt.
balikk uma aku tidurr
esokk rabu 12.01.2011
aku bgun pada pukul 1055.sbb
mak aku dah kol soh siap2 g hospital,
aku pon bgun siap2 .
dalm kol 11.30 gerakk g hospital tuh
ble dah smpai ,makk oi .
gilaa babi .ramai beb .ahaha .
masa nk daftar tuhh aku nmpakk aaa mak cik neyy dah nk terkua
ade ke doktor lambt2 kan nk g wad .
kesian gila ,tak smpai ke wad air yg orng mgndung tuh pecahh .
woww,bnykk boleyyy .
*balik ke cter aku .haha
dah selesai semua daftar tuh aku g tingkat 5
g klinik lagi .igt smpai2 dah turn aku ,upernyer belum,
doktor tade ,tnggu dalam 20 minit ,pembntu doktor soh aku g extreyyy .pkol 2 dtg balik
masa soh g tuh baru 12 nk kol 1 laaa
aku turun laa bwhhh ,turun bwhh ,then ambik nombor giliran ,memang cantik gila nombor dia
0444 .kalau g kdai kudaa komfem kena .haha .dalam 5 minit aku tnggu turn aku laaa .
dah extrey g makan lunch
haha .
pastuh dah ko, 2,igtkan turn aku rupanyer belum agy .
pehhh ,
igtkan sekejap rupa nyer laanaa oii .
padahal num aku ke 25 time tuh bru 19 .
tnggu punya tggu 4;30 baru masukk .
doktor kata aku tade apa yang retakk .
aku syukur sangat .so ,korng kne laa paham .
sakit g hospital bkn sekejap walaupon tade papew .
then aku dapat mc smpai jumaat .