Friday, January 14, 2011

hari yang menjadi sangat menarik !

15.01.2011
sabtu -hari koko sekloah menengah kebangsaan mutiara rini
tepat jam pada pukul ,8:30 bermula bdan uniform ,
aku standart laa pengakap .dulu punya laa tak minat tapi skng dah minat 
pengakap memang best.hee
selpas bdn uniform berjalan lancar ,rehat ,
aku jalan sowng tak tahu mna nak pegyy niat nk g jumpa awek tersayng .
tapii apa kan daya dia tak dpt datanggg .haha!
jalan jalan punya jalan ,jumpa laa mem mem aku kat bwhhh tiang bendera ramai2
bukan budak2 okeyyy.abng abng aku .
haha .kira senior laaa :)
duduk dalam 15 minit doiwnk nk g bilik muzikk .
                                                          aku pon ikot laaa downk dgn ramai2  jalan kat tingakt dua
haha!
 bila dah smpai bilik muzikk uhh ,pehhh ramai gila babi aaa owng .kalahhh nan kelab2 lain .ahaha
dah bukak kasut tuh masuk aa dalam .masuk then duduk laaa .takan berdiri lakk .
haha .duduk bau stoking busukkk gila .cm tak basuh setengah tahun .haha !abesss semua boley pengsan .
haha ,then dah tak bauuu ,
hee :)
pastuh ckgu kta kita buad chicken dance ,makkk oi ,kena gelekkk .haha .
chicken dan ce skip laa tak byk sgt cita 
hahaha ,dah setle time chicken dance uh poco poco pulakkk .
time neyy aa best .best nyer coz mem mem layan kepala 
haaha ,papew jeee diwnk 
mula mula test .dari chicken dance smpai poco poco laki menang jee
yelaaa ,malu tu ade aaa tp buang sekejap laaa .
haha.
smpai sini jew nak citaa .kepala otakk dah fikir nk tdo aje
ngantokkk .haha .memang best !
love love poco poco !haha .